Автолюбителі під напругою. Скільки нових електрокарів вже купили українці в цьому році і звідки походить більшість цих машин

  • Автор темы Автор темы BBQ
  • Дата начала Дата начала

BBQ

Пользователь
Регистрация
8/11/25
Сообщения
339
Репутация
-8
Лайки
9
Депозит
22.56$
Приблизно кожне пʼяте серед нових авто, проданих в Україні за дев’ять місяців, — це електрокар. А кожне четверте — гібрид (Фото: Getty Images)

Приблизно кожне пʼяте серед нових авто, проданих в Україні за дев’ять місяців, — це електрокар. А кожне четверте — гібрид (Фото: Getty Images)
Автор: Світлана Угніва
Пільги на ввезення та «сірі» схеми постачання зробили китайські електромобілі хітами продажів в Україні. Але це свято може закінчитись вже за два місяці.
Приблизно кожне п’яте нове авто серед проданих в Україні за 9 місяців — це електрокар. А кожне четверте — гібрид. Якщо ж брати тільки вересень, то, за даними інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting, частка електромобілів на ринку нових легковиків перевищила третину, а серед імпорту вживаних авто вона становить 28 %.







Про це NV написав у статті Колеса української мрії.

Йдеться здебільшого про електромобілі з китайського ринку, що опинилися в Україні за «сірими» схемами. Це коли дилери завозять партії придбаних у КНР електричних авто, розмитнюють, заплативши до 100 євро акцизу, і продають, пояснили в AUTO-Consulting. «Сірі» дилери не мають зв’язку з виробником, не підтримують заводську гарантію і здебільшого не зможуть навіть дати ради тим авто, якщо щось вийде з ладу", — зауважують аналітики групи.



Читайте також:
Колеса української мрії. Які три нові легкові машини найчастіше купують співвітчизники в 2025-му і що в цих продажах нетипового — розбір NV
«На сьогодні реалізовано 12 тис. нових електромобілів [за дев’ять місяців], з них офіційні бренди продали не більш як півтори тисячі», — пояснює Оксана Борейко, маркетинг-директорка компанії Рено Україна.

Загальна ж кількість електричних легкових авто в країні на 1 жовтня 2025 року становить 191.540 одиниць, і тільки за дев’ять місяців цього року вона зросла на 56 тис. одиниць, підкреслюють аналітики AUTO-Consulting.

Пільги на ввезення електромобілів (зараз покупці при першій реєстрації машини не сплачують податок у Пенсійний фонд та паливний акциз), що діють до кінця цього року, підтримують китайський електричний сегмент вітчизняного ринку.

6 листопада Кабмін відхилив пропозицію депутатів Верховної Ради продовжити ще на один рік податкові пільги на імпорт електрокарів.



Читайте також:
Випередив японців та німців. Китайський бренд посів перше місце за продажами в Україні в сегменті нових легкових автомобілів
Як раніше писав NV, за підсумками 9 місяців до трійки найпопулярніших моделей на ринку нових авто увірвався китайський електромобіль BYD Song, якому вдалося майже подвоїти свій результат порівняно з минулим роком і знайти 2.301 першого власника серед українців.
 

Похожие темы

Назад
Сверху Снизу