Британський FCA оголосив, що крипто‑компанії тимчасово не підпадатимуть під так званий «споживчий обов’язок» (consumer duty) — стандарт, який зобов’язує фінансові фірми піклуватись про позитивні результати для клієнтів.
Регулятор пояснює, що сектор ще формується і стандарт потребує адаптації до криптоактивів, тому спершу буде застосовано окремий підхід.
Це дає крипто‑компаніям більше простору для росту, але також означає – клієнти можуть мати менше захисту порівняно з традиційними фінсервісами.
Інвесторам: перевіряйте, які гарантії захисту пропонуються платформою, особливо в юрисдикціях із м’якішим регулюванням.
Невизначеність: чи й коли обов’язок буде застосований повністю.
Регулятор пояснює, що сектор ще формується і стандарт потребує адаптації до криптоактивів, тому спершу буде застосовано окремий підхід.
Це дає крипто‑компаніям більше простору для росту, але також означає – клієнти можуть мати менше захисту порівняно з традиційними фінсервісами.
Інвесторам: перевіряйте, які гарантії захисту пропонуються платформою, особливо в юрисдикціях із м’якішим регулюванням.
Невизначеність: чи й коли обов’язок буде застосований повністю.