💡Безбар’єрність Київ дослідив наскільки зручно мешканцям отримувати інформацію та послуги міської влади

  • Автор темы Автор темы RanGe_LoveR
  • Дата начала Дата начала

RanGe_LoveR

Пользователь
Регистрация
27/10/25
Сообщения
4,272
Репутация
28
Лайки
267
Депозит
39.20$
Безбар’єрність – це коли кожен може знайти, зрозуміти й скористатися потрібною інформацією.

Щоб зробити комунікацію з містом зручнішою, в місті провели дослідження, яке охопило понад 4 500 мешканців столиці.

🔹Половина опитаних (51%) – представники груп, які часто стикаються з бар’єрами: люди з інвалідністю, люди старшого віку, батьки маленьких дітей, ВПО.

🔹70% респондентів отримують необхідну інформацію від міської влади, однак майже половина з них зізнаються – не завжди розуміють, як скористатися послугами.

🔹Найпопулярніші джерела – мобільний застосунок Київ Цифровий (60,7%) та Telegram (49,1%).

🔹Найвищу оцінку (3,39 із 5) отримала доступність для сприйняття – тобто читабельність, наявність озвучення чи перекладу жестовою мовою.

За словами заступниці голови КМДА Марини Хонди, результати опитування стануть основою для оновлення міської комунікаційної політики.

💬"Дослідження допомагають побачити, що за кожним бар’єром стоїть людська потреба – зрозуміти, почути, отримати підтримку. Саме тому важливо не просто збирати дані, а застосовувати їх для реальних змін: робити міські сервіси більш людиноцентричними, навчати, розширювати формати комунікації", – підкреслила вона.

На основі висновків дослідження КМДА планує:
✔️вдосконалити стандарти інклюзивної комунікації;
✔️збільшити кількість відео з субтитрами та перекладом жестовою мовою;
✔️навчати працівників структурних підрозділів ефективній комунікації;
✔️розширити програми навчання цифровим навичкам для людей старшого віку.

🤝Дослідження реалізовано спільно з БФ "Рокада" за підтримки УВКБ ООН у межах Плану заходів із створення безбар’єрного простору в місті Києві, затвердженого мером Віталієм Кличком.
 
Назад
Сверху Снизу