П’ятниця, 21 Листопада

RanGe_LoveR

Пользователь
Регистрация
27/10/25
Сообщения
4,272
Репутация
28
Лайки
267
Депозит
39.20$
🇬🇧 Великобританія

GfK Consumer Confidence (Nov): Previous −17, Consensus −18
Retail Sales MoM (Oct): Previous 0.5%, Consensus 0.1%
Retail Sales YoY (Oct): Previous 1.5%
S&P Global Manufacturing PMI Flash (Nov): Previous 49.7, Consensus 49.3
S&P Global Services PMI Flash (Nov): Previous 52.3, Consensus 52.1

Основний фокус полягатиме в перевірці стійкості послуг (50+) та виробництва вище 49, особливо після різкого зростання. Ринок закладає незначне сповільнення та в основі очікує утримання ключових рівнів.

🇩🇪 Німеччина

HCOB Manufacturing PMI Flash (Nov): Previous 49.6, Consensus 49.8
HCOB Services PMI Flash (Nov): Previous 54.6, Consensus 53.9
HCOB Composite PMI Flash (Nov): Previous 53.9, Consensus 53.7

Увага сфокусована на тому ,чи утримаються послуги на вище 54, після різкого зростання у Жовтні, при дещо слабкій фабричній активності (менше 50).

🇪🇺 Єврозона

HCOB Manufacturing PMI Flash (Nov): Previous 50.0, Consensus 50.2
HCOB Services PMI Flash (Nov): Previous 53.0, Consensus 53.0
HCOB Composite PMI Flash (Nov): Previous 52.5, Consensus 52.5
ECB President Lagarde Speech

Стабілізація композиту біля 52–53 свідчить про помірний, але крихкий ріст; риторика ЄЦБ важлива для очікувань по ставках 2026.

🇫🇷 Франція

Business Confidence (Nov): Previous 101, Consensus 100
HCOB Composite PMI Flash (Nov): Previous 47.7
HCOB Manufacturing PMI Flash (Nov): Previous 48.8, Consensus 49
HCOB Services PMI Flash (Nov): Previous 48, Consensus 48.3

Фокус чи утримається довіра вище 100. Поки послуги та виробництво в ролі наздоганяючого без відчутних змін.

🇺🇸 США

S&P Global Composite PMI Flash (Nov): Previous 54.6
S&P Global Manufacturing PMI Flash (Nov): Previous 52.5, Consensus 52.0
S&P Global Services PMI Flash (Nov): Previous 54.8, Consensus 54.8
Michigan Consumer Sentiment Final (Nov): Previous 53.6, Consensus 50.5

Увага до утримання індексів вище своїх ключових рівнів, та ринок вже закладає в очікування незначне сповільнення, в більшості через слабкість ринку праці. Споживчі настрої падають відповідно до слабкості ринку праці, слабкість на передодні свят може негативно вплинути на показники економічної активності.
 
Назад
Сверху Снизу