Шкодять психічному здоров’ю: Данія заборонила дітям до 15 років користуватись соцмережами

  • Автор темы Автор темы SlonOgromniy
  • Дата начала Дата начала

SlonOgromniy

Пользователь
Регистрация
5/11/25
Сообщения
475
Репутация
-7
Лайки
22
Депозит
2.58$
Парламент Данії підтримав урядову пропозицію, яка обмежує користування соціальними мережами для дітей віком до 15 років. Про це повідомляє газета "Експрес" із посиланням на Ritzau.

Заборона дітям соцмереж: чим мотивує влада Данії​

Ініціатива має на меті захистити дітей від негативного впливу інтернету. Заборона соціальних медіа стосуватиметься дітей віком до 15 років, але за згодою батьків діти зможуть користуватись ними і з 13 років. "Це баланс між тим, що ми вважаємо можливим за допомогою регулювання та законодавства, і тим, що має бути простір для сім'ї", – зазначила премʼєр-міністерка Данії Метте Фредеріксен.

Вона наголосила, що нові правила мають створити баланс між законодавчим регулюванням і сімейною відповідальністю. За її словами, ініціатива є проривом, адже до цього не існувало законодавства, яке б регулювало використання соцмереж дітьми.

Прем’єр-міністр Данії Метте Фредеріксен також зазначила, що мобільні телефони та соцмережі шкодять психічному здоров’ю та концентрації уваги дітей, а батьки зможуть дозволяти доступ з 13 років. Фредеріксен підкреслила, що багато дітей мають труднощі з читанням та концентрацією, а на екранах вони "бачать те, що не повинна бачити жодна дитина чи підліток".

Пропозицію уряду соціал-демократів підтримали Консервативна та Радикальна партії, натомість ліва опозиція виступила проти - насамперед через положення про дозвіл користуватись соцмережами з 13 років за згоди батьків.

Педагоги назвали головну причину, чому діти не хочуть вчитися​

Українські освітяни розпочали дискусію щодо однієї з найскладніших проблем — відсутності мотивації в учнів та пошуку винних у цій ситуації, пише ТСН.

Вчителька пані Діана у соцмережах навела приклад типової претензії від батьків: "Ви погана вчителька! Максимчик ходить пів року на англійську, а результату немає!". За її словами, саме такі фрази часто чують викладачі, коли батьки намагаються знайти зовнішнього винного, не бажаючи розібратися у справжніх причинах низької успішності.

У Мережі колеги активно підтримали обговорення, дійшовши спільної думки, що навіть найкраща методика викладання буде безсилою, якщо дитині "не цікаво" і вона не має внутрішньої мотивації до навчання. Місія педагога — не лише пояснити, а й запалити цікавість, але це складно, якщо основи не закладені.

Освітяни одностайні, що сім’я закладає основу ставлення до навчання, праці та відповідальності. Якщо дитину не привчили до цих якостей удома, учителю буде вкрай важко досягти значного результату за кілька місяців. "Батьки мають мотивувати дитину, а вчитель може лише допомогти й направити. Виховувати — не його обов’язок," — наголосили педагоги
 
Назад
Сверху Снизу