Росія та КНДР разом будують перший автомобільний міст через прикордонну річку.
На супутникових знімках вже можна побачити новий автомобільний міст через річку на кордоні РФ та КНДР / колаж УНІАН, фото CSIS/Vantor
Реклама
ad
На супутникових знімках вже можна побачити автомобільний міст між Росією та Північною Кореєю, який ці країни вирішили збудувати після візиту російського диктатора Володимира Путіна до Пхеньяну. Як пише Newsweek, це перший автомобільний міст, який з'єднає Росію з Північною Кореєю.
Міст будується через річку Туманган (також відома, як річка "Туманная") уздовж їхнього спільного кордону. Неподалік розташований єдиний на сьогодні сполучний пункт між РФ та КНДР та залізничний міст. Супутникові знімки проаналізував Центр стратегічних та міжнародних досліджень (CSIS). Аналітики встановили, що завершено роботи з будівництва несучих паль, призначеними для підтримки опор мосту. Ці конструкції передають вагу настил мосту на фундамент.
З північнокорейського боку шість опор мосту було зведено на землі, а також завершено земляні роботи для двох додаткових опорних паль. Робітники також майже завершили під'їзний пандус та устійку, що з'єднують настил мосту з землею.
Також будується комплекс для перевірки транспорту. Там буде розташована митниця, пункт технічного обслуговування транспортних засобів та кілька допоміжних будівель, а також навколишня парковка. Як вважають аналітики, там, вірогідно, мінятимуть водіїв, адже через кордон пропускатимуть вантажі, але не людей.
Реклама
ad
На супутникових знімках вже можна побачити автомобільний міст між Росією та Північною Кореєю, який ці країни вирішили збудувати після візиту російського диктатора Володимира Путіна до Пхеньяну. Як пише Newsweek, це перший автомобільний міст, який з'єднає Росію з Північною Кореєю.
Міст будується через річку Туманган (також відома, як річка "Туманная") уздовж їхнього спільного кордону. Неподалік розташований єдиний на сьогодні сполучний пункт між РФ та КНДР та залізничний міст. Супутникові знімки проаналізував Центр стратегічних та міжнародних досліджень (CSIS). Аналітики встановили, що завершено роботи з будівництва несучих паль, призначеними для підтримки опор мосту. Ці конструкції передають вагу настил мосту на фундамент.
З північнокорейського боку шість опор мосту було зведено на землі, а також завершено земляні роботи для двох додаткових опорних паль. Робітники також майже завершили під'їзний пандус та устійку, що з'єднують настил мосту з землею.
Також будується комплекс для перевірки транспорту. Там буде розташована митниця, пункт технічного обслуговування транспортних засобів та кілька допоміжних будівель, а також навколишня парковка. Як вважають аналітики, там, вірогідно, мінятимуть водіїв, адже через кордон пропускатимуть вантажі, але не людей.