gladpopusk
Пользователь
Музей пропонує інтерактивні експозиції, де підлітки можуть побачити наслідки залежностей через VR, інтерактивні стенди та експерименти. Основна ідея — навчати через досвід, а не через заборону та лекцію.
Психологи пояснюють, що підлітки краще сприймають інформацію, коли її подано через історії та інтерактивні завдання. Під час першої екскурсії понад 200 учнів пройшли квест, де потрібно було приймати правильні життєві рішення, щоб уникнути “пасток” залежності.
Організатори сподіваються, що такий підхід стане моделью для інших міст і змінити ставлення молоді до ризикованої поведінки.
Психологи пояснюють, що підлітки краще сприймають інформацію, коли її подано через історії та інтерактивні завдання. Під час першої екскурсії понад 200 учнів пройшли квест, де потрібно було приймати правильні життєві рішення, щоб уникнути “пасток” залежності.
Організатори сподіваються, що такий підхід стане моделью для інших міст і змінити ставлення молоді до ризикованої поведінки.