На пресконференції в Інтерфакс-Україна представники галузевих асоціацій - «Укрметалургпром», Нацасоціації видобувної промисловості, «УкрФА», «Укрцемент» та Союзу виробників будматеріалів - заявили, що залізниця прогнозує збитки пасажирського сектору на 23 млрд грн у 2025 році і 26 млрд грн у 2026-му.
Щоб їх покрити, УЗ пропонує підняти вантажні тарифи на 37% - але це спричинить ще більшу кризу в економіці, призведе до втрат бюджету та скорочення робочих місць. Адже перевезення вантажів в Україні вже на 15–20% дорожчі, ніж у Польщі чи Словаччині.
Натомість було би справедливо компенсувати ці збитки за рахунок держбюджету – адже УЗ виконує соціальну функцію держави, і має отримувати за це відшкодування. Саме так роблять розвинуті європейські країни.
Щоб їх покрити, УЗ пропонує підняти вантажні тарифи на 37% - але це спричинить ще більшу кризу в економіці, призведе до втрат бюджету та скорочення робочих місць. Адже перевезення вантажів в Україні вже на 15–20% дорожчі, ніж у Польщі чи Словаччині.
Натомість було би справедливо компенсувати ці збитки за рахунок держбюджету – адже УЗ виконує соціальну функцію держави, і має отримувати за це відшкодування. Саме так роблять розвинуті європейські країни.