Під час виходу з російського авторинку світові автоконцерни домовилися про право викупити назад свої заводи протягом декількох років.
Автомобільний завод у Владивостоці перезапустили у 2023 році / фото REUTERS
Реклама
ad
Японська компанія Mazda Motor втратила право викупити свою частку в спільному підприємстві з виробництва автомобілів в Росії, оскільки не скористалася відповідною опцією. Про це повідомляє Reuters.
За даними The Moscow Times, Mazda, яка продала 50%-ву частку в спільному підприємстві Mazda Sollers Manufacturing RUS в жовтні 2022 року, домовилася про право викупити її протягом трьох років. Цей термін закінчився в жовтні. Із запитом про реалізацію опціону Mazdа не зверталася.
Сам автомобільний завод у Владивостоці перезапустили у 2023 році. Сьогодні на його потужностях виробляють міжміські і туристичні автобуси під брендом Sollers.
Загалом більшість російських заводів, покинутих глобальними автомобільними концернами після 2022 року, випускають китайські автомобілі під власними брендами, не розкриваючи назви партнерів.
Реклама
ad
Японська компанія Mazda Motor втратила право викупити свою частку в спільному підприємстві з виробництва автомобілів в Росії, оскільки не скористалася відповідною опцією. Про це повідомляє Reuters.
За даними The Moscow Times, Mazda, яка продала 50%-ву частку в спільному підприємстві Mazda Sollers Manufacturing RUS в жовтні 2022 року, домовилася про право викупити її протягом трьох років. Цей термін закінчився в жовтні. Із запитом про реалізацію опціону Mazdа не зверталася.
Сам автомобільний завод у Владивостоці перезапустили у 2023 році. Сьогодні на його потужностях виробляють міжміські і туристичні автобуси під брендом Sollers.
Загалом більшість російських заводів, покинутих глобальними автомобільними концернами після 2022 року, випускають китайські автомобілі під власними брендами, не розкриваючи назви партнерів.