RanGe_LoveR
Пользователь
Одна з вельми важливих подій у рамках листопада , на яку учасники ринку , особливо з Великої Британії , звертатимуть свою увагу – це , безумовно , рішення щодо Бюджету Великої Британії , в якому викладатимуться плани уряду не повинно бути . Ба більше , два головні правила Рівз включають : Не брати позики для фінансування поточних державних витрат до кінця терміну повноважень поточного парламенту . щодо збору податків та витрат на майбутній фінансовий рік , тобто фактично 2026. Основна мета , як завжди , включатиме оголошення уряду щодо фінансів , що може включати зміни в податках , які стосуються як юридичних осіб , так і бізнесу . Отже , в рамках сьогоднішньої оповіді пропоную розібрати можливі наміри та поправки щодо податків , а також потенційний вплив на економіку Великої Британії . Що очікувати від бюджету ? Спершу , безумовно , варто зазначити те , що Канцлерка казначейства Рейчел Рівз все ж визнала , що розглядає можливість підвищення податків , а також збереження видатків у бюджеті 26 листопада , і загалом , сюрпризом для ринків це Домогтися зниження частки державного боргу в національному доході до кінця терміну поточного парламенту . Отже , посилаючись на Аналітичний центр Інституту фіскальних досліджень , Рівз , майже напевно , доведеться підвищити податки , щоб компенсувати зростаючий дефіцит бюджету Великої Британії . Ба більше , сам прем ' єрміністр Кір Стармер відмовився виключити підвищення податку на доходи , національного страхування , або податку на додану вартість у майбутньому бюджеті , припускаючи , що уряд може порушити свої передвиборчі обіцянки про відстутність підвищень податків , з метою заповнення зростаючого дефіциту державних фінансів .
Варто відзначити й те , що поточне фінансове становище Великої Британії погіршує й загальна ситуація всередині економіки . Так , Управління з питань бюджетної відповідальності (OBR) знизило оцінку продуктивності британської економіки на суму , що перевищує £20 млрд . Сам же Стармер у підсумку натякнув на це в Палаті громад , поклавши провину на своїх попередниківконсерваторів за стан економіки . Як результат , зниження прогнозів продуктивності Британської економіки , зростання відсоткових ставок з обслуговування боргу , а також додатковий тягар у вигляді несподіваних соціальних витрат , поставило Рівз перед необхідністю заповнення бюджетної діри розміром у £35 млрд , як мінімум щоб відновити £9.9 млрд фіскального буфера , що був раніше . Які податкові зміни можуть бути в бюджеті ? Насамперед , уряд Великої Британії , ймовірно , продовжить заморожування податкових порогів з податку на доходи та національного страхування . Фактично , це заморожування має закінчитися у 2028 році , але якщо його залишать довше , то в міру зростання заробітних плат , все більше людей платитимуть більше податків – і це просто , тому що межі податкових порогів не зростають разом із доходами . Ба більше , важливо відзначити й те , що при заморожених порогах , громадяни Британії не отримують податкових пільг , які зазвичай коригуються з урахуванням інфляції , тобто через інфляцію , зарплата , ймовірно , зростатиме вномінальному вираженні , і швидше досягатиме фіксованих податкових порогів . Рівз також згадала й те , що хоче , щоб багаті платили більше , і розглядає посилення правил для LLP компаній ( юридична форма , що часто використовується консультантами , юристами та лікарями ). Отже , якщо зобов ' язати такі компанії сплачувати внески роботодавця до національного страхування , бюджет отримав би близько £2 млрд . Варто сказати й те , що за словами Рівз , уряд хоче допомогти людям з оплатою рахунків , поки інфляція залишається високою . Один із декількох наявних варіантів – знизити ПДВ на газ та електрику з 5%, або ж урізати регуляторні збори , які компанії закладають у тарифи на енергетику , що могло б знизити комунальні рахунки . Ба більше , обговорюються й деякі серйозні зміни , якот скасування гербового збору при купівлі житла – замість нього може з ' явитися новий податок на нерухомість , підвищення податків для орендодавців , реформа місцевого податку на житло (council tax), в окремих випадках також податок на приріст капіталу при продажу основного будинку . Фактично , влада Великої Британії шукає , як зробити систему податків на житло більш стабільною та справедливою , але це потенційно може призвести до зростання податкового навантаження для власників та орендодавців . Змалого також розглядається потенційна зміна ліміту за індивідуальними ощадними рахунками (ISA) – зараз можна внести до £20 000 на рік без податку , але Financial Times повідомляють , що ліміт можуть скоротити до £10 000. Додатково , профспілки пропонують підвищення податків для банків та онлайнгемблінгу .
І на завершення , молоді люди , які понад 18 місяців без роботи , зможуть отримати оплачуване стажування , що потенційно може допомогти їм повернутися на ринок праці , а також отримати постійне місце зайнятості
Варто відзначити й те , що поточне фінансове становище Великої Британії погіршує й загальна ситуація всередині економіки . Так , Управління з питань бюджетної відповідальності (OBR) знизило оцінку продуктивності британської економіки на суму , що перевищує £20 млрд . Сам же Стармер у підсумку натякнув на це в Палаті громад , поклавши провину на своїх попередниківконсерваторів за стан економіки . Як результат , зниження прогнозів продуктивності Британської економіки , зростання відсоткових ставок з обслуговування боргу , а також додатковий тягар у вигляді несподіваних соціальних витрат , поставило Рівз перед необхідністю заповнення бюджетної діри розміром у £35 млрд , як мінімум щоб відновити £9.9 млрд фіскального буфера , що був раніше . Які податкові зміни можуть бути в бюджеті ? Насамперед , уряд Великої Британії , ймовірно , продовжить заморожування податкових порогів з податку на доходи та національного страхування . Фактично , це заморожування має закінчитися у 2028 році , але якщо його залишать довше , то в міру зростання заробітних плат , все більше людей платитимуть більше податків – і це просто , тому що межі податкових порогів не зростають разом із доходами . Ба більше , важливо відзначити й те , що при заморожених порогах , громадяни Британії не отримують податкових пільг , які зазвичай коригуються з урахуванням інфляції , тобто через інфляцію , зарплата , ймовірно , зростатиме вномінальному вираженні , і швидше досягатиме фіксованих податкових порогів . Рівз також згадала й те , що хоче , щоб багаті платили більше , і розглядає посилення правил для LLP компаній ( юридична форма , що часто використовується консультантами , юристами та лікарями ). Отже , якщо зобов ' язати такі компанії сплачувати внески роботодавця до національного страхування , бюджет отримав би близько £2 млрд . Варто сказати й те , що за словами Рівз , уряд хоче допомогти людям з оплатою рахунків , поки інфляція залишається високою . Один із декількох наявних варіантів – знизити ПДВ на газ та електрику з 5%, або ж урізати регуляторні збори , які компанії закладають у тарифи на енергетику , що могло б знизити комунальні рахунки . Ба більше , обговорюються й деякі серйозні зміни , якот скасування гербового збору при купівлі житла – замість нього може з ' явитися новий податок на нерухомість , підвищення податків для орендодавців , реформа місцевого податку на житло (council tax), в окремих випадках також податок на приріст капіталу при продажу основного будинку . Фактично , влада Великої Британії шукає , як зробити систему податків на житло більш стабільною та справедливою , але це потенційно може призвести до зростання податкового навантаження для власників та орендодавців . Змалого також розглядається потенційна зміна ліміту за індивідуальними ощадними рахунками (ISA) – зараз можна внести до £20 000 на рік без податку , але Financial Times повідомляють , що ліміт можуть скоротити до £10 000. Додатково , профспілки пропонують підвищення податків для банків та онлайнгемблінгу .
І на завершення , молоді люди , які понад 18 місяців без роботи , зможуть отримати оплачуване стажування , що потенційно може допомогти їм повернутися на ринок праці , а також отримати постійне місце зайнятості