Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нём некорректно. Вам необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Якщо держава хоче забезпечити людям доступну залізницю, вона має це профінансувати з держбюджету
Через зростання тарифів бізнес почне переходити на автотранспорт, що призведе до руйнування місцевих доріг, більшість із яких і так у критичному стані. Громади не мають ресурсів для ремонту - кожна тонна вантажу, яка замість залізниці піде фурою, стане загрозою для інфраструктури. Підвищення тарифів також не вирішить проблему збиткових пасажирських перевезень: у 2025 році їхні збитки можуть перевищити 25 млрд грн, а вантажів стає менше буквально щодня.
«Якщо держава вважає важливим забезпечити людям доступ до поїздів, вона має це фінансувати. Це нормальна європейська практика. І це точно не робиться за рахунок бізнесу чи громад», - заявили у ВАГ.