Netflix Fud

  • Автор темы Автор темы RanGe_LoveR
  • Дата начала Дата начала

RanGe_LoveR

Пользователь
Регистрация
27/10/25
Сообщения
4,399
Репутация
26
Лайки
271
Депозит
6.75$
Минулого тижня Netflix опублікували свої щоквартальні звітності , які виявилися невтішними для інвесторів , але чи дійсно ця звітність показує якісь структурні проблеми компанії , чи це просто ситуативне відхилення через неочікувані витрати ? Нумо розбиратися ! Третій квартал 2025 року виявився найбільш суперечливим періодом для Netflix за останні роки , поклавши край серії з шести поспіль кварталів перевищення очікувань аналітиків .

Компанія опублікувала звіт 21 жовтня , який викликав різке падіння акцій на 7% на постмаркеті . EPS ( прибуток на акцію ) становив $5,87 проти очікуваних $6,94. У той час як виручка становить $11,51 млрд — трохи нижче за прогноз у $11,52 млрд . Тобто фактичний показник EPS вийшов більш ніж на $1 меншим порівняно з консенсуспрогнозом та власними прогнозами Netflix у $6,87, що є суттєвим відхиленням .

Незважаючи на те , що net income зріс на 8% порівняно з минулим роком , темпи зростання виявилися неочікувано повільними для компанії , яка демонструвала стабільне прискорення . Основні фінансові метрики Перше на що можемо звернути увагу — стиснення операційної маржі . Операційна маржа Netflix у третьому кварталі впала до 28%, у той час як керівництво прогнозувало 31,5%. Це викликало тривогу серед інвесторів щодо здатності компанії підтримувати прибутковість . Netflix знизив прогноз операційної маржі на весь 2025 рік з 30% до 29% через бразильську податкову проблему . Це зниження , хоча й незначне , сигналізує про те , що компанія стикається з несподіваним тиском на прибутковість у ключових міжнародних ринках . Без цього форсмажору , до якого ми повернемось трохи пізніше , операційна маржа досягла б приблизно 33%, перевищивши прогноз . Друге — сповільнення темпів зростання доходів . Хоча дохід Netflix у третьому кварталі зріс на 17% до $11,51 млрд , відповідаючи прогнозам , прогноз на четвертий квартал свідчить про уповільнення до 16,7% зростання . Керівництво прогнозує дохід учетвертому кварталі на рівні $11,96 млрд . Третє — високі операційні витрати . Cost of revenue або , як ще його називають , cost of goods sold сягнули рекордних позначок у $6.16 млрд . Новий рекорд встановили і загальні операційні , що зросли до $8,22 млрд , що становить значну частку доходу компанії . До речі , виходячи з історичної динаміки операційних витрат , найбільший тиск припадає на останній квартал року , після чого вони повертаються до нормальної динаміки , що формує фактор сезонності і створює високу ймовірність високого зростання операційних витрат два квартали поспіль , що негативно позначиться і на наступній звітності компанії. Netflix Найбільш несподіваним фактором , що вплинув на фінансові результати Netflix у Q3, став витрата в розмірі $619 млн , пов ' язана з податковою суперечкою в Бразилії . Проблема стосується бразильського федерального податку (CIDE), який накладає 10% ставку на вихідні платежі , що здійснюються бразильськими компаніями іноземним організаціям . У випадку Netflix бразильське відділення компанії платить материнській компанії вСША за послуги , які дозволяють надавати підписки клієнтам у Бразилії . Фінансовий директор Спенсер Нойманн пояснив , що у 2022 році рішення суду нижчої інстанції було на користь Netflix, визначивши , що компанія не підлягає цьому податку . Проте у серпні 2025 року Верховний федеральний суд Бразилії прийняв рішення , яке розширило застосування CIDE на іноземні технологічні та стрімінгові компанії . Витрата в розмірі $619 млн охоплює період з 2022 року по третій квартал 2025 року , причому лише 20% цієї суми відноситься до поточного року . Ця несподівана витрата знизила операційний прибуток майже на 11% нижче прогнозу . Netflix наголошує , що не очікує , що ця проблема матиме істотний вплив на майбутні результати . Нойманн заявив , що " немає іншого податку , який діє подібним чином на будьякому іншому великому ринку ,". Керівництво розглядає цю витрату як одноразову подію та вартість ведення бізнесу в Бразилії . Гайденс розвитку компанії Незважаючи на проблеми третього кварталу , Netflix демонструє багато позитивних тенденцій , які можуть підтримати зростання у 2026 році та подальший розвиток компанії . Netflix прогнозує дохід на весь 2025 рік на рівні $45,1 млрд – на 16% більше порівняно з 2024.

На додачу слова співгендиректора Грега Пітерса зменшили обсяги спекуляцій і майже повністю розвінчали чутки про можливе поглинання Warner Brothers Discovery. Він сказав , що попередні великі злиття в медіаіндустрії фундаментально не змінили конкурентний ландшафт . Ну а як зайшла мова про конкуренцію — зараз про неї . Конкурентне положення Netflix З понад 300 мільйонами передплатників по всьому світу , Netflix залишається безперечним лідером у стрімінгу . Компанія присутня майже у двох третинах домогосподарств , які використовують підписки на стрімінг , і 49% цих домогосподарств вважають Netflix найважливішою підпискою на стрімінгові платформи . Цей масштаб забезпечує значні переваги у виробництві контенту , придбанні та маркетингу . Netflix інвестував мільярди у складні алгоритми рекомендацій , які забезпечують гіперперсоналізований досвід для кожного користувача . Ці алгоритми аналізують патерни перегляду , рейтинги та поведінку для підбору контенту , що максимізує залученість та зменшує ймовірність скасування підписки . До того ж , у них дуже низький рівень відтоку клієнтів порівняно з іншими сервісами . Netflix займає приблизно 8% часу перегляду на підключених телевізорах у США станом на березень 2025 року , що є найвищим показником серед платних конкурентів у сфері стрімінгу . У США та Великобританії залученість досягла рекордних рівнів , зростаючи на 15% та 22% відповідно з кінця 2022 року . Не оминемо і роль штучного інтелекту в розвитку компанії , який безперечно виступає позитивним фактором для Netflix. Компанія вже використовує його для покращення персоналізації та рекомендацій . Очікується , що ШІ зробить виробництво контенту кращим , швидшим і дешевшим , з потенційною економією 5–10% на витратах на контент , що може скласти від $1,5 до $2 млрд і знизити операційні витрати на дистанції . Тож , довгостроковий даунсайд чи зона набору позицій ? Так , Netflix стикається зі складним середовищем у кінці 2025 року . Проте фундаментальне становище Netflix як бізнесу загалом , так і серед конкурентів залишається дуже міцним . Хоча акції виглядають дорогими з мультиплікатором P/E 45,91 – що значно вище середнього по індустрії , масштаб Netflix, переваги у контенті та лідерство у рекламному бізнесі створюють значний конкурентний рів і відображають очікування інвесторів сталого зростання прибутків у недалекому майбутньому . До того ж , у четвер Netflix оголосила про split акцій у форматі 1 до 10, і тепер одна акція коштуватиме не $1,117, а в 10 разів менше – $111.7, що зробить акції доступнішими для ритейлу , що полегшить доступ для отримання нового капіталу . Здатність компанії генерувати значний кеш флоу , підтримувати виняткове утримання клієнтів та монетизувати свою величезну базу користувачів через рекламу створює шлях до сталого зростання протягом наступних років .
 
Їх підхід до різноманітності мені зовсім не імпонує
 
Мне нужна подборка фильмов на нетфликс
 
Назад
Сверху Снизу